KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
Znaleziono 1 pozycję której Autorem jest: Tomczyk, Tomek.
AUTOR:
Tomczyk, Tomek.
POZ/ODP:
Tomek Tomczyk.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Zielona Sowa, 2013.
HASŁA:
Blogi Poradniki OPIS FIZYCZNY:
371, [4] strony. ; 21 cm.
SYGNATURA:
004
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000985266
98526
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Jeśli chcesz się wybić z tłumu i zarabiać na blogu, to lepszej książki, która ci to ułatwi, na rynku nie znajdziesz. To blisko 400 stron samych konkretów. Dowiesz się z nich, jaką mentalność powinien mieć bloger i co odróżnia dobrego twórcę od przeciętnego. Poznasz etapy, techniki i sekrety komercjalizowania bloga. Dostaniesz odpowiedź na wiele pytań, jakie zadaje sobie każdy bloger, który otrzymuje oferty współpracy od firm. Poznasz szczegóły najciekawszych, ale i najgorszych kampanii. Największe błędy i drobne sukcesy.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Prolog Część I – Mentalność Jesteś ósmym cudem świata Kim jesteś? Kim potrafisz być? Na czym się znasz? Charyzma – pojęcie nieznane Heil Hitler! Ego Mieszanina charyzmy i ego Bloger jest kosmitą Oh fuck Nadzieja, miłość, strach Dziś liczy się to, co sławni mają do powiedzenia Nie pisz dla innych Bądź blogerem, nie marnuj się O czym marzysz? Nie wiem, kim jesteś Wyższa forma Część II – Kreacja w social mediach Kim jest influencer? Jakie są etapy budowania wizerunku? Dlaczego bloger nie je kotleta? Dlaczego bloger nie pija kawy? Dlaczego nie musisz się bać hejterów? Jak hejter kreuje twój wizerunek? Jak social media kreują twój wizerunek? W którym momencie przestajesz być jednym z wielu? O kurde, jestem w mediach! Na co zwrócić uwagę w kontaktach z prasą? O czym pamiętać, idąc do radia? O czym pamiętać przed kamerą? Jak nie zaliczyć wtopy w mediach? Jakich błędów unikać podczas wygłaszania prezentacji? Których ekspertów słuchać i podziwiać? Dlaczego nie zarabiasz? Co jest największym grzechem blogerów? Bla, bla, bla? Ile zarabiają blogerzy? Jak wycenić bloga? Czym różni się współpraca z dużą agencją od współpracy z małą? Za co nie brać pieniędzy? Jakie błędy najczęściej popełniają blogerzy rozpoczynający komercjalizację bloga? Dlaczego nie potrzebujesz firmy PR do kreowania i promowania swojej marki? Jak samemu sobie radzić z promowaniem i reklamą bloga? Część III – Współpraca z firmami Pierwszy pieniądz zawsze śmierdzi Czy reklamując jedną firmę, możesz zniechęcić drugą? Czy reklama wpływa na obiektywizm blogera? Kim są osoby krytykujące reklamy? Kiedy zacząć zarabiać na blogach? Kiedy domagać się wynagrodzenia, a kiedy robić za darmo? Jakie formy reklamy są możliwe na blogach? Jak przygotować ofertę reklamową? Jakiej oferty nie przygotowywać? Czy sprzedawać swoje teksty innym serwisom? Czy wysyłać do firm ofertę reklamową? Jak odpowiadać na oferty reklamowe? Oni chcą się spotkać, lojalki dają, obiecują złote gó DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW